Úřední hodiny Městského úřadu Fryšták s účinností od 15. 2. 2021
V souladu s vydaným Usnesením vlády ČR č. 128 ze dne 14. 2. 2021 a rozhodnutím Krizového štábu města Fryštáku ze dne 15. 2. 2021 stanovuje město Fryšták úřední hodiny:
PONDĚLÍ a STŘEDA 7.00 – 11.30 hodin a 12.00 – 17.00 hodin (v rámci režimu zavřených dveří). Mimo úřední hodiny budou budovy MěÚ Fryšták veřejnosti uzavřeny.
K osobnímu kontaktu s klienty bude docházet jen v nutných případech, upřednostňována je písemná, elektronická či telefonická komunikace a pouze v rámci stanovených úředních hodin.
Vstup na obě pracoviště je podmíněn dodržováním zvýšených hygienických opatření – ochrana úst a nosu, dezinfekce rukou při vstupu do budov.
Děkujeme za pochopení a spolupráci!
Ing. Pavel Gálík, v. r., místostarosta města
Veřejnost může kontaktovat zaměstnance městského úřadu poštou, elektronicky prostřednictvím elektronické podatelny: epodatelna@frystak.cz. Telefonicky, prosíme, přednostně kontaktujte konkrétní pracovníky na jejich mobilních telefonech, jejichž čísla jsou uvedeny v kontaktech radnice. Pevná tel. linka (577 911 051) nemusí být, z důvodu dočasně omezeného provozu radnice, vždy k dispozici.
Pokladní hodiny:
Pondělí a středa od 7:00 - 11:30 a 12:00 do 17:00 hodin - zde upřednostňujeme bezhotovostní platební styk.
Pevná telefonní linka do podatelny: +420 577 911 051
Funkci pověřence pro ochranu osobních údajů pro Město Fryšták od 25. května 2018 vykonává Ing. Renata Štachová, e-mailová adresa: renata.stachova@sms-sluzby.cz. Číslo mobilního telefonu: +420 774 420 755.