Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Fryšták
Fryšták

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Město Fryšták

Činnost obce se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění, Město Fryšták je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce, je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Vykonává samostatnou působnost, do které patří spravování záležitostí, které jsou v zájmu obce a jejich občanů, pokud nejsou svěřeny zákonem krajům nebo pokud nejde o výkon přenesené působnosti, a dále záležitosti, které do samostatné působnosti obce svěří zvláštní zákon.

Město Fryšták je obec I. typu, s matričním úřadem. Fryšták není pověřenou obcí ani obcí s rozšířenou působností.

nám. Míru 43
76316 Fryšták
Telefon: +420577911051
E-mail: podatelna@frystak.cz
WWW: www.frystak.cz
ID Datové schránky: mvbbeg5
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    nám. Míru 43
    76316 Fryšták
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    nám. Míru 43
    76316 Fryšták
    nám. Míru 383
    76316 Fryšták
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí8:00 – 11:3012:30 – 17:00
    středa8:00 – 11:3012:30 – 17:00
  • 4.4 Telefonní čísla

  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

    Městský úřad Fryšták, náměstí Míru 43, 763 16 Fryšták

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    epodatelna@frystak.cz - slouží pro příjem elektronických (digitálních) dokumentů. E-mailová zpráva je datovou zprávou. 
    Elektronická podatelna nepřijímá obchodní, komerční a reklamní sdělení. Maximální přípustná velikost jedné e-mailové zprávy je 10 MB. Pokud je součástí jednoho podání více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou jeho elektronickými přílohami.

    Seznam použitých právních předpisů v platném znění

    1. Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád.
    2. Zákon č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce.
    3. Zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů.
    4. Zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
    5. Vyhláška č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.
    6. Vyhláška č. 193/2009 Sb., o stanovení podrobností provádění autorizované konverze dokumentů.
    7. Vyhláška č. 194/2009 Sb., o stanovení podrobností užívání a provozování informačního systému datových schránek.

    Seznam zaměstnanců MěÚ Fryšták s kvalifikovaným elektronickým podpisem:

    1. Ing. Pavel Gálík, starosta@frystak.cz
    2. Ing. Miroslava Drahotuská, vedouciuks@frystak.cz
    3. Ing. Helena Vacková, ekonom@frystak.cz
    4. Ludmila Kučerová, ucetni@frystak.cz
    5. Marie Plšková, majetek@frystak.cz
    6. Renáta Sýkorová, matrika@frystak.cz
    7. Mgr. Ivana Plšková, i.plskova@frystak.cz
    8. Ing. Michal Zlámal, oth1@frystak.cz
    9. Ing. Martin Plášek, oth2@frystak.cz
    10. Kamila Kostřicová, oth2@frystak.cz
  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: mvbbeg5
Příjmový účet (ostatní platby): 19-3724661/0100 (Komerční banka, a.s.)
Platby místních poplatků (odpady a psi): 107-9557760227/0100 (Komerční banka, a.s.)
00283916
DIČ: CZ00283916

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu, formulář ke stažení ZDE [12.36 kB, DOCX]
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    Městský úřad Fryšták
    nám. Míru 43
    76316 Fryšták
  • e-mailem: podatelna@frystak.cz
  • elektronickým podáním (s el. zaručeným podpisem): epodatelna@frystak.cz
  • telefonicky na tel. čísle: 577 911 051

Úřední hodiny

pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
středa 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00

 

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

 

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Osobně: v podatelně úřadu, popř. u příslušného pracovníka odboru - viz úřední hodiny

Podatelna

  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
    • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • Platné obecně závazné vyhlášky
    • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Město Fryšták vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
    Úřední deska, Sbírka právních předpisů
  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Městský úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

    Platný sazebník

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13.1 Vzory licenčních smluv

    Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Fryšták poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2023 (.pdf)

30. Výroční zpráva-zákon 106_za2023.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 117,16 kB
Staženo: 10×
Vloženo: 26. 2. 2024

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2022 (.pdf)

vyrocni_zprava_106_za_2022.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 146,92 kB
Staženo: 90×
Vloženo: 26. 2. 2024

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2021 (.pdf)

3. VÝROČNÍ ZPRÁVA 106 za rok 2021.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 138,92 kB
Staženo: 191×
Vloženo: 24. 2. 2022

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2020 (.pdf)

vyrocnizprava106zarok2020.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 175,9 kB
Staženo: 279×
Vloženo: 24. 2. 2022

Výroční zpráva dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2019 (.pdf)

vyrocnizprava106_2019_usn.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 175,03 kB
Staženo: 309×
Vloženo: 24. 2. 2022

Výroční zpráva o peticích a stížnostech za rok 2023 (.pdf)

29. Výroční zpráva-petice_2023.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 132,88 kB
Staženo: 8×
Vloženo: 26. 2. 2024

Výroční zpráva o peticích a stížnostech za rok 2022 (.pdf)

vyrocni_zprava_petice_a_stiznosti_za2022.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 168,48 kB
Staženo: 150×
Vloženo: 23. 2. 2023

Výroční zpráva o stížnostech a peticích za rok 2021 (.pdf)

2. Výroční zpráva o stížnostech a peticích za rok 2021.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 162,07 kB
Staženo: 178×
Vloženo: 24. 2. 2022

Výroční zpráva o peticích a stížnostech za rok 2020 (.pdf)

vyrocnizpravapeticeastiznostiza2020.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 202,74 kB
Staženo: 294×
Vloženo: 24. 2. 2022

Výroční zpráva o peticích a stížnostech za rok 2019 (.pdf)

vyrocnizpravapetastiz2019_usn.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 221,99 kB
Staženo: 292×
Vloženo: 24. 2. 2022
Poř. číslo Datum podání žádosti Datum poskytnutí informace Obsah, přílohy
1/2024 1.1.2024 9.1.2024 Seznam investičních plánů Typ: DOCX dokument, Velikost: 12.96 kB
       
1/2023 4.1.2023 9.1.2023 Seznam investičních plánů
2/2023 8.1.2023 8.1.2023 Seznam investičních plánů
3/2023 9.3.2023 13.3.2023 Řešení pro ochranu oznamovatelů
4/2023 26.6.2023 4.7.2023 Informace k zařízení v Horní Vsi
5/2023 10.7.2023 14.7.2023 Zpřístupnění informací na webu
6/2023 10.7.2023 13.7.2023 Počet žádostí dle z. 106/1999 Sb., a zpoplatnění 
7/2023 14.7.2023 21.7.2023 Znění usnesení ZMF k podané žádosti
       
1/2022 7.1.2022 10.1.2022 Rozhodnutí vydaná Stavebním úřadem Fryšták za rok 2021
2/2022 24.1.2022 31.1.2022 Seznam investičních plánů
3/2022 29.1.2022 31.1.2022 Informace o reklamních zařízeních
4/2022 28.2.2022 15.6.2022 Územní plán města
5/2022 27.5.2022 16.6.2022 Informace ke stavbě v k.ú. HV
6/2022 13.10.2022 29.11.2022 ÚP a územní studie Fryšták
7/2022 24.11.2022 1.12.2022 Informace o parcele v k.ú. DV
       
1/2021 18.2.2021 23.2.2021 Pozemky - územní plán, odkaz ZDE
2/2021 17.3.2021 19.3.2021 Investiční plány města
3/2021 15.4.2021 19.4.2021 Seznam rozhodnutí SÚ
4/2021 16.6.2021 24.6.2021 Dokumentace - hřiště H. V.
5/2021 16.7.2021 21.7.2021

Dokumentace - hřiště H. V.

6/2021 29.7.2021 6.8.2021 Prokázané trestné činnosti orgánů činných v trestním řízení
       
1/2020 6.2.2020 10.2.2020 Investiční plány města
2/2020 8.7.2020 22.7.2020 Fin. a rozpoč. záležitosti
       
1/2019 8.1.2019 8.1.2019 Investiční plány města
2/2019 22.3.2019 28.3.2019 Předložení dokumentů k poz. komunikaci
3/2019 11.4.2019 12.4.2019 Informace o nové poz. komunikaci
4/2019 21.6.2019 26.6.2019 Poskytnutí podkladů ke stav. řízení
5/2019 17.8.2019 21.8.2019 Dotaz na subjekt ve smyslu veř. zakázek
6/2019 2.9.2019 3.9.2019 Informace o zákl. školství v obci
       
1/2018 23.1.2018 23.1.2018 Předložení dokumentů - přestupková komise
2/2018 11.1.2018 13.2.2018 Investiční plány města
3/2018 8.2.2018 17.3.2018 Informace o vydaných stav. povoleních
4/2018 8.3.2018 21.3.2018 Předložení stavebních řízení
5/2018 3.4.2018 6.4.2018 Evidence stavebních žádostí
6/2018 3.7.2018 17.7.2018 Souhlas veřejné infrastruktury
7/2018 5.10.2018 19.10.2018 Přehled správních řízení
8/2018 21.11.2018 28.11.2018 Kastrační program kočky
9/2018 2.11.2018 7.11.2018 Vyhlášky města, usnesení ZMF, Rozpočtová opatření

 

     
1/2017 30.01.2017 13.02.2017 Pozemní komunikace Vítová
2/2017 31.01.2017 13.02.2017 Investiční plány města
3/2017 17.02.2017 23.02.2017 Investiční plány města
4/2017 14.06.2017 21.06.2017 Informace o soustavě veřejného osvětlení
5/2017 10.07.2017 08.08.2017 Dotaz na spolupráci s žadatelem
6/2017 16.08.2017 21.08.2017 Předložení vítězné nabídky VŘ
7/2017 16.08.2017 17.08.2017 Dotaz na problémy se škodlivými ptáky
       
1/2016 01.02.2016 01.02.2016 Investiční plány města 
2/2016 16.02.2016 29.02.2016 Plánované investiční akce
3/2016 19.02.2016 29.02.2016 Exekuční memento 
4/2016 22.02.2016 08.03.2016 Pasport objektu v k.ú. Lukov 
5/2016 24.02.2016 09.03.2016 Stavební aktivity v Dolní Vsi
6/2016 22.02.2016 18.03.2016 Investiční plány města 
7/2016 21.03.2016 18.05.2016 Majetkový akciový podíl města ve spol. VaK Zlín, a.s. 
8/2016 18.04.2016 16.06.2016 Rozhodnutí o místní komunikaci
9/2016 14.9.2016 27.9.2016 Doklad o odstranění sloupu
10/2016 14.9.2016 27.9.2016 Kopie stavebního povolení
11/2016 22.11.2016 22.11.2016 Referendum, Pravidla petice
12/2016 23.11.2016 5.12.2016 Stavební informace
13/2016 30.11.2016 14.12.2016 Údaje z mapy D.V.

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.
nahoru